If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги,как се свалят дюзите на Алфа Ромео 145 1.6 Боксер?Идеята ми е да ги сваля и да ги занеса да ги изчистят.Някой ако е го е правил нека да обясни как става и снимки ако има още по-добре.
Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
На СвинСпарка мога да ти дам инфо..много е лесно ама на боксера дори незнам къде са.... но предполагам че пиниза е същия Махат се с издърпване а после се разкачат от рамото с едни щипки
ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ Nissan Qashqai 2,0 140hp Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp ShineRay XY350ST-2 StreetKiller
Разкачват се буксите. Има планка, която държи всяка рейка. Планките се освобождават от винтовете.
Има 4 пластинки, които държат дюзите за рейките. Те се махат.
След това се дърпа внимателно. Тече бензин, така че трябва парцал.
После обратно.
Колега,като чета,най-доброто за тебе е да си намериш някой,който е правил това.Дюзите се свалят,както казаха колегите по горе с пениз,за това не те съветвам да го правиш сам.Само ще си навредиш
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Отвори капака, погледни какво има отдолу, прочети какво съм ти написал и ако не ги намериш тия неща и ти се струва сложно не пипай.
П.П. И още нещо важно. При обратния монтаж, гумените О-пръстенчета, които уплъняват дюзата с всмукателния колектор, ги намажи с някаква смазка и ги сложи в леглата на колектора, а не на дюзите защото не влизат лесно ако са на дюзите.
Comment